Γιάννα Παπαδοπούλου

Τα πιο σημαντικά στοιχεία που συγκροτούν τα μαθήματά μας είναι η αυτοπαρατήρηση και η ενεργοποίηση της αναπνοής ώστε να βελτιώσουμε τη λειτουργία του συστήματος.

Η Yoga ασκείται με γυμνά πέλματα σε αντιολισθητικά στρώματα, μπορείτε να φοράτε άνετα ελαφριά ρούχα και για τη δική σας ασφάλεια καλό είναι να αποφύγετε την κατανάλωση στερεάς τροφής τουλάχιστον 2 ώρες πριν έρθετε στο μάθημα.

Hatha yoga (εξάσκηση σε ήπιο ρυθμό, μαθαίνουμε βήμα βήμα όσα χρειάζόμαστε- ιδανικό για αρχαρίους & για άτομα με ειδικές παθήσεις ή τραυματισμούς)

Vinyasa flow (δυναμική εξάσκηση σε ροή θέσεων χωρίς μεγάλη διάρκεια ξεκούρασης, ιδανικό για έμπειρους ασκούμενους)

Nidra yoga (εξάσκηση στη βαθιά χαλάρωση και εσωτερίκευση του ατόμου πέρα από το σωματικό επίπεδο, ιδανικό για όλους και προτείνεται σε άτομα με περιπτώσεις στρες, άγχους ή περιόδους ψυχολογικής αστάθειας)

Prenatal workout (εξάσκηση κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, συμπεριλαβάνει ασκησιολόγιο με βοηθήματα Thera bands, balls, light weights, massage, yoga και εξάσκηση της αναπνοής- σωματική και ψυχολογική προετοιμασία για την εμπειρία του τοκετού)

Postpartum workout (έξι εβδομάδες μετά την κύηση και στη διάρκεια τη λοχείας)

  • verified

    επιβεβαιωμένο επαγγελματικό website

  • Τρόπος διδασκαλίας:
  • Online / Μέσω internet

Σας ενδιαφέρει η δασκάλα; Επικοινωνήστε μαζί της άμεσα μέσω της παρακάτω φόρμας:

  • Βοηθήστε τη δασκάλα να κρίνει αν μπορεί να εξυπηρετήσει τον σκοπό σας.
  • Αν κρίνετε χρήσιμο να γνωρίζει η δασκάλα τη περιοχή σας, αναφέρετε εδώ (προαιρετικό).
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.