Μέχρι πόσες αιτήσεις μαθητών μπορώ να λάβω;

Απεριόριστες, εφόσον δημιουργηθεί αίτηση μαθητή να λάβει προσφορά για το είδος διδασκαλίας και τη περιοχή που εξυπηρετείτε.

Αν δεν θέλετε να λαμβάνετε αιτήσεις μαθητών σε περίπτωση που έχετε γεμάτο πρόγραμμα, μπορείτε να το ρυθμίσετε αυτό άμεσα μέσα από το διαχειριστικό του λογαριασμού σας.

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με τον μαθητή;

Τα στοιχεία επικοινωνίας του μαθητή (email, τηλέφωνο) τα αποκτάτε κάνοντας κλικ στο κόκκινο κουμπί αποκάλυψης στοιχείων επικοινωνίας, που βρίσκεται στο τέλος της αίτησής του.

Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να έχετε τουλάχιστον 1 credit στον λογαριασμό σας.

Ύστερα μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον μαθητή τηλεφωνικά ή/και γραπτά μέσω email.

Τι είναι τα credits;

Τα credits είναι το μέσον με το οποίο αποκτάτε τα στοιχεία επικοινωνίας μαθητών που σας ενδιαφέρουν. Κάντε κλικ στους παρακάτω σύνδεσμους για να μάθετε περισσότερα:

Τι είναι η PayPal και πώς λειτουργεί;

Η PayPal είναι μία online υπηρεσία μεταφοράς χρημάτων. Χρησιμοποιείται παγκοσμίως για ασφαλείς συναλλαγές μέσω Internet. Έχει περισσότερα από 96 εκατομμύρια μέλη σε 55 χώρες και είναι πλέον ενδεδειγμένο μέσω για ασφαλείς ηλεκτρονικές συναλλαγές.

Λειτουργεί ακριβώς όπως ένας απλός τραπεζικός λογαριασμός. Σας επιτρέπει να στείλετε τις πληρωμές σας γρήγορα και με ασφάλεια on-line χρησιμοποιώντας μια πιστωτική κάρτα ή έναν τραπεζικό λογαριασμό. Όταν επιλέγετε PayPal ως μέθοδο πληρωμής, πηγαίνετε στο κρυπτογραφημένο (ssl) site της PayPal, όπου μπορείτε να στείλετε την πληρωμή σας. Εάν δεν έχετε ήδη έναν λογαριασμό PayPal, μπορείτε να δημιουργήσετε έναν νέο λογαριασμό.

Στη PayPal, μπορείτε να επιλέξετε πώς θα επιθυμούσατε να εκτελέσετε την πληρωμή σας (παραδείγματος χάριν, χρησιμοποιώντας μια πιστωτική κάρτα) και να στείλετε έπειτα την πληρωμή. Παρέχει στο χρήστη εύκολη πλοήγηση και αυξημένη λειτουργικότητα.

Ειναι η PayPal ασφαλές;

Η Paypal αποτελεί έναν από τους πιο ασφαλείς τρόπους πληρωμής online. Ως ένα παράδειγμα, αποτελεί τη μόνη μέθοδο πληρωμής στο ebay. Ο παραλήπτης παραλαμβάνει μόνο τα χρήματα και ΟΧΙ αριθμούς καρτών. Ακόμα όλες οι σελίδες του είναι κρυπτογραφημένες, καθιστώντας αδύνατη την υποκλοκη στοιχείων των συναλλαγών. Διασφαλίζει ταυτόχρονα σε κάθε συναλλαγή και τον αγοραστή και τον πωλητή.

Το PayPal επίσης προστατεύει τις πληροφορίες των πιστωτικών καρτών σας χρησιμοποιώντας συστήματα πρόληψης ασφάλειας και απάτης. Όταν χρησιμοποιείτε το PayPal, οι προσωπικές πληροφορίες σας δεν εμφανίζονται ποτέ στα εκάστοτε ηλεκτρονικά καταστήματα.

Αφού απαντήσω στον μαθητή, τι γίνεται;

Απλά δίνετε λίγο χρόνο στον μαθητή αν επιθυμεί την προσφορά σας και κατ’ επέκταση να ξεκινήσετε μαθήματα.

Δεν υπάρχει εγγύηση ότι θα καταλήξετε σε συμφωνία με τον μαθητή, σύμφωνα με τους όρους χρήσης και την πολιτική του ιστοτόπου daskaloi.gr, δεδομένου ότι δεν υπάρχει δέσμευση στον μαθητή να αποδεχτεί τις υπηρεσίες ενός επαγγελματία.

Για να αυξήσετε όμως τις πιθανότητές σας να σας προσλάβουν ως δάσκαλο – εκπαιδευτή – καθηγητή – προπονητή, είναι χρήσιμο να έχετε υπόψη τα εξής:

  1. Απάντηση στην αίτηση προσφοράς το συντομότερο δυνατόν. Αφού ενημερωθείτε από εμάς για μια νέα αίτηση μαθητή κι εφόσον ενδιαφέρεστε για τις πληροφορίες που υπέβαλε ο συγκεκριμένος μαθητής, γιατί όχι, απαντήστε του και σε λιγότερο από 1 ώρα. Καλέστε τον στο τηλέφωνο σε ώρα που επιθυμεί, σύμφωνα με την αίτησή του. Έχετε σημαντικό πλεονέκτημα να ξεκινήσετε μαθήματα μαζί του, σε σχέση με το να του απαντήσετε μετά από 15 ημέρες ή και περισσότερο. Αφού συνομιλήσετε, στείλτε του επιπρόσθετα email γραπτώς τη προσφορά σας, μαζί με λίγα λόγια για εσάς.
  2. Να είστε σαφής με ξεκάθαρο λόγο στην απάντησή σας. Να δείξετε στο email σας το link του website σας, εφόσον έχετε, καθώς επίσης τον επαγγελματικό σας σύνδεσμο στο daskaloi.gr και σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης (π.χ. facebook), εφόσον το επιθυμείτε, για να αποδείξετε ακόμα περισσότερο τον επαγγελματισμό σας και να δείξετε ποιος πραγματικά είστε, τι προσφέρετε και πώς το παρέχετε. Μια επαγγελματική απάντηση συντελεί ακόμα περισσότερο στο να προκαλέσετε ενδιαφέρον στον εν δυνάμει μαθητή σας κι έτσι να αξιοποιήσετε στο μέγιστο το μικρό κόστος του lead που σας στείλαμε.

Σχεδιάσαμε έτσι το προωθητικό μας σύστημα ώστε να είστε κερδισμένος ακόμη και στη σπάνια περίπτωση να καταλήξετε σε συμφωνία με μαθητή τη +10η φορά, μόλις από την 1η εβδομάδα.

Υπολογίστε εδώ το κέρδος σας με το σύστημά μας

Υπάρχει περίπτωση τα στοιχεία επικοινωνίας να μην είναι αληθή;

Προτού σας ενημερώσουμε για νέα αίτηση προσφοράς, ελέγχουμε το lead (πληροφορίες αίτησης φόρμας και στοιχείων επικοινωνίας μαθητή) για την αξιοπιστία του και την εγκυρότητά του. Κάποια στοιχεία που περιλαμβάνει ο τεχνικός ελέγχος είναι: εγκυρότητα email & τηλεφώνου, ip (blacklist), isp, user agent. Σε κάθε αίτηση προσφοράς περιλαμβάνεται τεχνολογία προστασίας honeypot anti-spam.

Είμαστε ανοικτοί στη σπάνια περίπτωση που υπάρξει οποιαδήποτε εξακρίβωση μη εγκυρότητας email ή/και τηλεφώνου. Σε αυτή τη περίπτωση, επικοινωνήστε μαζί μας κι αν διαπιστώσουμε spam/ανεπιθύμητη ενέργεια ή μη εγκυρότητα email, θα σας επιστραφεί το κόστος του lead την ίδια ακριβώς στιγμή. Είναι χρήσιμη η συμβολή σας σε αυτό, σε περίπτωση που διαπιστωθεί τέτοιου είδους ανεπιθύμητη ενέργεια, γιατί ενισχύουμε ακόμα περισσότερο τα φίλτρα προστασίας μας μπλοκάροντας επιπρόσθετες ip διευθύνσεις ή/και μη έγκυρες email διευθύνσεις.

Μέχρι πόσοι δάσκαλοι μπορούν να εκδηλώσουν ενδιαφέρον στην ίδια αίτηση μαθητή;

Αν και οι περισσότερες αιτήσεις λαμβάνουν 1 μοναδική απάντηση δασκάλου, καμμία αίτηση μαθητή δεν μπορεί να λάβει παραπάνω από 5 απαντήσεις δασκάλων. Δηλαδή το όριο ή ο ανώτατος αριθμός εκδήλωσης ενδιαφέροντος δασκάλων για την ίδια αίτηση μαθητή είναι 5, για να διατηρηθεί σημαντικό ποσοστό για όλους τους δασκάλους να καταλήγουν σε συμφωνία με μαθητές. Στατιστικά το 90% των αιτήσεων λαμβάνουν από 1 έως 2 απαντήσεις δασκάλων.

Άλλο;

Αν έχετε οποιαδήποτε άλλη απορία, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας εδώ